Nyt vihdoinkin on saatu kunnon pakkasta, tänäänkin oli aamulla -15 astetta! Ja oli vielä muutamalle seuraavallekin päivälle luvattu kiitettävästi pakkasta. Ollaan niitä kyllä jo odoteltukin ainakin täällä päin! ;) Kova pakkasmäärä tietää myös koirille fleece talvipukujen paikkaa,ettei tule kylmä. :) Tänään käytiinkin lenkillä, niin tässäpä muutama otos tuolta mukavasta talvisäästä.
Kommentit
Ladataan...
Nekku & Bella
Muddlehead's Nekku Caramel "Nekku" cavalier kingcharlesinspanieli s. 18.5.05
Erminean Bellatrix "Bella" cavalier kingcharlesinspanieli s. 3.5.07
Kommentit